بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, :: 12:7 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود مرورگر Mozilla Firefox v23.0

Firefox محصولی از کمپانی Mozilla ، مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است. امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار Bitdefender Internet Security 2013 v16.30.0.1843

این نرم افزار اینترنت، یکی از محصولات کمپانی BitDefender بوده که سازنده آن شرکتی در کشور رومانی در شهر بخارا می باشد. شما با نصب این اینترنت امنیتی دیگر به هیچ وجه نگران نفوذ هکرها به داخل سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هکرها و فایل های مخرب جاسوسی ایستادگی می کند. دیواره آتش Firewall این اینترنت سکوریتی با دقت بسیار بالا تمامی رفت و آمد های اینترنتی را زیر نظر میگیرد و در صورت مشاهده نفوذ هکرها یا خارج شدن اطلاعات از کامپیوتر اقدام به بلوک نمودن مسیر مورد نظر می نماید. همچنین قسمت Anti-Phishi این اینترنت امنیتی مانع ورود کاربر به صفحات وب سایت های مخرب میگردد که به محض وارد کردن آدرس سایت مورد نظر در مرورگر نرم افزار اقدام به برسی آن می نماید که در صورت مشکوک بودن، صفحه بلوک میگردد. بعلاوه قسمت Antispam این اینترنت سکوریتی مانع ایجاد اخلال ایمیل های تبلیغاتی مخرب در کار سیستم میگردد. در این اینترنتامنیتی، بخش های مختلفی وجود دارد که از جمله میتوان به Antivirus قدرتمند BitDefender با قابلیت آپدیت خودکار روزانه و ساعتی اشاره نمود که شما با داشتن آن از نفوذ هرگونه ویروس و بد افزاری به داخل سیستم خود مصون خواهید ماند. سایر بخش های این نرم افزار شامل Antivirus, Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall, Parental Control می باشد. در نسخه ۲۰۱۳ این اینترنت امنیتی امکانات جدیدی نسبت به نسخه های قبلی آن اضافه شده که از جمله میتوان به قابلیت جدید Bitdefender Safepay اشاره نمود که مانند یک مرورگر عمل می کند و شما می توانید کارهای بانکی خود را در محیطی بسیار امن و با خیالی آسوده انجام دهید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:54 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار FlashFXP v4.4.0.1992

نرم افزار FlashFXP برنامه ای قدرتمند و محبوب جهت برقراری اتصال به شبکه های FTP و FXP می باشد. محیط بصری ساده و کاربرپسند نرم افزار FlashFXP این امکان را برای شما فراهم می آورد که تنها با زدن چند کلیک تمام دستورات خود را اجرا نمایید. قابلیت Drag & Drop در این برنامه این امکان را فراهم می آورد تا به آسانی فایل های خود را از کامپیوتر به سرور FTP منتقل نمایید، آنها را مدیریت کرده و یا بین دو سرور مستقیماً ارتباط برقرار نمایید.با استفاده از این نرم افزار بروز رسانی سایت شما به سادگی صورت می گیرد، می توانید فایل های موجود در سرور شرکت خود را دانلود نمایید و یا حتی فایل های موجود در اینترنت که دانلود آنها با استفاده از مرورگر پیچیده و پر دردسر است را با کمک FlashFXP انجام دهید. همچنین، قابلیت FXP این امکان را فراهم می سازد تا بین FTP های دو سایت مختلف ارتباط برقرار کرده و فایل های بین آنها را با هم رد و بدل نمایید. توسط نرم افزار FlashFXP میتوانید فایل های خود را به صورت یکجا و گروهی در فضای مورد نظر خود آپلود کنید. و یا زمان بندی مشخصی برای ترتیب آپلود شدن اطلاعات ایجاد کنید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:15 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار HiDownload Platinum v8.15

همیشه داشتن یک سرعت دانلود خوب و راضی کننده، از مهمترین انتظارات کاربران اینترنت پرسرعت است . اما شاید در بعضی از اوقات شبانه روز ، بنا به دلایلی سرعت دانلود کاهش پیدا کند . آیا به نظر شما راه حلی برای افزایش دوباره‌ی سرعت دانلود وجود دارد ؟، ما با اطمینان کامل به این سوال پاسخ مثبت میدهیم. دلیل این همه اطمینان، وجود نرم افزار HiDownload Platinum است. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا چندین لینک را به طور همزمان دانلود نمایید ولی کاهش سرعتی در کار نیست.  به گفته ی خود این سایت، HiDownload می تواند تا ۵۰۰% سرعت دریافت را افزایش دهد. ضمنا در خود این نرم افزار یک مدیریت فایل های فشرده نیز وجود دارد که شما میتوانید بعد از دانلود فایل های فشرده، آنها را به راحتی بازگشایی کنید و به محتوای فایل دسترسی پیدا کنید. همچنین این نرم افزاردارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:3 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار Privacy Eraser Pro v9.88

Privacy Eraser Pro ابزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی ردپای اینترنتی شما و فعالیت های گذشته کامپیوتر می‌باشد. این نرم افزار تنها با یک کلیک به شما اجازه پاک کردن کوکی، تاریخچه، کش، آدرس یو آر ال، پسورد ذخیره شده، فایل های index.dat، فایل های ویندوز، فولدر Temp، اجرا و جستجو، باز و ذخیره کردن تاریخچه و … را می دهد. به واسطه تنظیم و برنامه ریزی این نرم افزار نیز شما قادر خواهید بود تا نرم افزار را به طور اتوماتیک و سر وقت و روزی معین جهت پاکسازی ردپاهای موجود در ویندوز اعزام نمایید. این نرم افزار به قسمت های مختلف سیستم که در آن ها اطلاعات ذخیره سازی می شوند نظارت می کند و در صورت وجود اطلاعاتی که وجود آن ها ممکن است کاربران را دچار مشکلات امنیتی سازد را پاکسازی می کند. پاکسازی Cache فایل های مرورگر IE، پاکسازی فایل های History در اینمرورگر، پاکسازی کوکی های ذخیره شده و آدرس های ذخیره شده در AddressBar، پاکسازی فایل های موجود در پوشه Temporary Files، پاکسازی فایل های اضافی سیستمی موجود بر روی هارد دیسک و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 14:57 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Universal Maps Downloader

نقشه های آنلاین اطلاعات بسیار دقیقی از نقاط مختلف کره زمین در اختیار ما قرار می دهند و استفاده از آنها می توان در موارد مختلف کمک شایانی به ما باشد. کمپانی گوگل، یاهو و مایکروسافت سرویس های خاص خود را برای مشاهده نقشه های مختلف و مشاهده کره زمین را ارائه کرده اند که معروف ترین نمونه آنها Google Maps است. اما برای استفاده از این سرویس ها می توانید بجای استفاده از نرم افزارهای مربوط به هرکدام و یا مراجعه به سایت های مربوطه، از نرم افزار Universal Maps Downloader که متعلق به شرکت SoftOnPc است استفاده نمایید. این نرم افزاربه شما امکان استفاده از همه این سرویس ها را در یک نرم افزار می‌دهد. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تلفیق چند نقشه و ذخیره آنها به صورت یک نقشه بزرگ BMP اشاره کرد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 13:3 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

 

 

نام نرم افزار: Mask My IP

حجم: 5.0 مگابایت

قابلیت های نرم افزار:

انتخاب کشور IP جدید شما

تنظیم کردن خودکار برای تعویض خودکار IP

مخفی کردن IP به صورت موقت برای وب گردی ب امنیت بالا

دارای 72 IP مختلف برای تغییر IP شما

محیطی ساده و کاربر پسند

دارای کرک برای استفاده از تمام IP ها

 

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, :: 11:51 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

اینک یک افزونه بنام FoxTab به شما معرفی می کنیم که تب های فایرفاکس را بصورت سه بعدی به شما نشان می دهد.این افزونه تایید شده از بنیاد موزیلا می باشد.

 



ادامه مطلب ...


Trillian یک نرم افزار همه کاره، مستقل، با ظاهری زیبا در زمینه چت بوده که از تمامی پروتکل هایAIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, و  IRC پشتیبانی کرده و در واقع می توان گفت تمامی این نرم افزارها را در خود گنجانده است.  این نرم افزار از دارای قابلیت های کلیدی چون چت به صورت صوتی، انتقال فایل، چت گروهی، داشتن چت روم های متنوع، داشتن چند اتصال همزمان به یک شبکه، داشتن اطلاعیه نوشتاری، نوشتن پیغام به صورت رمزنگاری شده، پشتیبانی از SMS، دارا بودن امکانات امنیتی و … می باشد. در واقع با نصب این نرم افزار دیگر هیچ نیازی به نرم افزار های چت نخواهید داشت و با یک آیدی می توانید وارد تمامی آن ها شوید!

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

برای ارتباط با سرورهای FTP داشتن یک نرم افزار کارآمد که بتواند کار برقراری ارتباط و همچنین تبادل اطلاعات میان سیستم و سرور را فراهم کند یکی از موارد کلیدی است. نرم افزاری که علاوه بر آپلود، کار دانلود را هم با بالاترین سرعت ممکن و با بهره گیری از تمامی استانداردها و همچنین امنیت بالا فراهم کند جز مواردی است که مدیران سایت ها به آن اهمیت ویژه ای می دهند. CuteFTP Professional یکی از همین ابزارهاست که شاید شناخته شده ترین نرم افزار در زمینه کار با پروتکل FTP‌ باشد. نرم افزاری که با هماهنگ شدن با استانداردها، شناسایی تمامی پورت ها، سرعت بالا در ارتباط، محدود سازی، امکان تعریف کاربران با دسترسی های مختلف و ده ها قابلیت دیگر توانسته میان کاربران حرفه ای به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

نرم افزار Outlook یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مدیریت انواع ایمیل های pop3 و imap که معمولاً توسط سازمان ها و شرکت ها و وبمستران مورد استفاده بسیار قرار میگیرد. معمولاً اطلاعات داخل این نرم افزار اعم از مخاطبین و ایمیل ها و تنظیمات خاص و… مهم بوده و لازم است که حفظ شود. BackupOutlookنرم افزاری ویژه عالی است برای پشتیبان گیری کامل از نرم افزار outlook که نسخه های مختلف این نرم افزار از ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۳ به طور کامل پشتیبانی شده است. این نرم افزار میتواند از مخاطبین،گروه های دریافت و ارسال،تنظیمات پر شدن اتوماتیک فیلدها،تنظیم مربوط به تولبارها،واژه نامه ها،امضاءها،قالب ها،تنظیمان نرم افزار،دسته بندی ها،تنظیمات ایمیل ها،پروژه های vba و… پشتیبان گیری انجام دهد. همچنین میتوانید تنظیم کنید که هرچند وقت یکبار نرم افزار به طور خودکار پشتیبان گیری را انجام دهد. قابلیت restore و بازگردانی پشتیبان گیری های انجام شده نیز به سادگی میسر است. میتوانید تنظیم کنید که فایل پشتیبان به وسیله پسورد مدیریت شود تا از سرقت اطلاعات نیز جلوگیری به عمل آید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 12:10 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

WYSIWYG Web Builder نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کدنویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدیدترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود ، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همانطور که گفته شد ، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود ، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که میخواهید را با ابزارهای درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود ، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها ، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. در زمینه ابزارهای مربوط به متن ، کنترل تگ های هدینگ H1 , H2 , H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلایدشو و گالری عکس میتواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شد ، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده میکند و در خروجی گرفتن میتوانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر میتواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery میتواند در ساخت منوها ، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک میکند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند. برای قابلیت های بیشتر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Gmail Notifier Pro نرم افزاری عالی برای آنهایی است که از چندین ایمیل استفاده میکنند. این نرم افزار برخلاف اسمش که نشانگر پشتیبانی از ایمیل های شرکت گوگل یعنی جیمیل است ، از سرویس های ایمیل یاهو و مایکروسافت نیز پشتیبانی میکند همچنین برای ایمیل های سایت ها که به صورت IMAP یا POP هستند ، نیز پشتیبانی میکند. پس با این نرم افزار میتوانید ضمن اینکه از ایمیل های دریافتی جدید سرویس های ایمیل جیمیل ، یاهو و مایکروسافت با خبر شوید و آنها را پاسخ دهید و یا مشاهده کنید و مدیریت نمایید ، از سرویس های ایمیل IMAP و POP نیز پشتیبانی به عمل آورید. همچنین با این نرم افزار میتوانید حساب های فیس بوک و تویتر خودتان را نیز چک کنید و مدیریت نمایید. ارسال پاسخ برای ایمیل ها ، دانلود و آپلود فایل های پیوست ، پاک سازی ایمیل ها و نشانه گذاری آنها از قابلیت های نرم افزار در زمینه مدیریت ایمیل ها است. نحوه کار در این نرم افزار به این صورت است که با اضافه کردن حساب های کاربری ، وقتی ایمیل و اطلاعیه ها (notifications) با خبر شوید. در نسخه های جدید این نرم افزار از گوگل+ و دیگر سرویس های گوگل نظیر Google Calendar, Google Reader, Google News, Google Docs نیز برای مدیریت پشتیبانی میکند. شما با این نرم افزار میتوانید اطلاعیه ها و ارسال های شبکه های اجتماعی گوگل+ ، فیس بوک و توییتر را مشاهده کنید و همچنین به ارسال بپردازید.



ادامه مطلب ...


cFosSpeed نرم افزارهای متعددی برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت ساخته و منتشر شده اند که بی تردید cFosSpeed یکی از بهترین آن ها است. این نرم افزار با بهینه سازی تنظیمات ویندوز موجب می شود تا با حداکثر سرعت داده ها در میان کامپیوتر شما و شبکه ی اینترنت رد و بدل شوند. این افزایش سرعت با توجه به نوع اتصال شما مثل دیال آپ، ADSL، مودم DSL، جی پی آر اس و … متغیر می باشد، اما در تمام حالت برنامه حداقل پینگ را برای شما به دست می آورد. پشتیبانی از اتصالات جدید و گوناگون نظیر DSL, cable, ISDN, UMTS و … از ویژگی مهم این نرم افزار است . قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک مصرفی ، محدود سازی پهنای باند ، داشتن فایروال ، شخیص خودکار روتر ، بهینه سازی اتصالات Dial-Up ، پشتیبانی از مودم های سیار و … از سایر قابلیت های این نرم افزار مفید و کاربردی هستند

 

 



ادامه مطلب ...


دانلود کردن فایل ها راه های مختلفی دارد اما راهی که بسیار معمول و رایج است استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود و یا به عبارت دیگر Download Manager است. مهم ترین خصوصیت این نرم افزار ها در یک مورد خلاصه می شود و آن مورد این است که با قطع برق یا قطع شدن اینترنت و یا هرمورد دیگری که به قطع شدن دانلود بیانجامد به هیچ وجه فایل دانلود شده ازبین نمی رود بلکه می توان با شروع دوباره، فایل را از همان جایی که قطع شده است ...

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

نرم افزارOrbit Downloader 4.0.0.3 نرم افزاری می باشد که با آن شما قادر خواهید بود نرم افزار های خود را با سرعت حدود ۲ برابر دانلود کنید همچنین شما با این نرم افزار قادر خواهید بود زمانی را برای دانلود نرم افزار مشخص کنید که در این زمان شروع به دانلود و در یک زمان دیگر دانلود توقف پیدا کند. این نرم افزار دارای++ Grab می باشد که به شما این امکان را میدهد Video , Music ,Flash که فقط به صورت آنلاین می باشد را دانلود ...

 

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 12:46 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

این نرم افزار، مسنجر اکثر سایت های معروف را در خود جای داده که شما به جای استفاده از چندین مسنجر مختلف می توانید از یک مسنجر برای چت با تمام مسنجرها استفاده کنید. در این برنامه مسنجر سایت هایی مانند AIM, Bonjour, Gadu-Gadu, Google Talk, Groupwise, ICQ, IRC, MSN, MySpaceIM, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime, XMPP, Yahoo!, Zephyr قرار گرفته که شما به آسانی می توانید با دوستان خود که عضو هر کدام از این سایت ها هستند ...



ادامه مطلب ...


آی‌آرسی Internet Relay Chat یا گپ رله اینترنتی، روشی از ارتباط آنی روی اینترنت است. IRC اساساً برای گفتگوهای گروهی طراحی شد و گفتگوها بصورت عمومی در محلهایی بنام کانال انجام می‌گیرد، همچنین ارتباط شخص با شخص توسط پیام خصوصی ممکن است. IRC به‌ وسیله جارکو اویکارینن در اواخر اوت ۱۹۸۸ برای جایگزینی برنامه بنام MUT ساخته شد.
XChat نام نرم افزاری می باشد ...



ادامه مطلب ...


مسنجر Miranda IM یک برنامه سریع، سبک و آسان با پشتیبانی از پروتکل های مختلف مسنجر می باشد. این برنامه ویژگیهای زیادی از جمله AIM, Jabber, ICQ, IRC, MSN, Yahoo پشتیبانی میکند و همچنین دارای آیکون ها، صداها و پلاگین های رایگان زیادی می باشد. نسخه پرتابل آن نیز به راحتی در USB قابل حمل و بدون نیاز به نصب می باشد.
ویژگیهای کلیدی نرم افزار : سبک، سریع و کم حجم



ادامه مطلب ...


 


شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه ...

 



ادامه مطلب ...


نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد.
مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی ...

 



ادامه مطلب ...


Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.

 



ادامه مطلب ...


 

 

نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر IE 10 منتشر شد. Internet Explorer 10 که به صورت پیش فرض بر روی ویندوز 8 موجود بود هم اکنون برای ویندوز ۷ و در دو نسخه ۳۲بیتی و ۶۴بیتی ارائه شده است. در این نسخه شاهد سرعت بسیار بالای لود صفحات نسبت به نسخه های پیشین این مرورگر خواهید بود و تفاوت و ویژگی های جدید آن برای شما بسیار محسوس می باشد. تغییراتی در نوار آدرس و جعبه جستجوی آن نیز صورت گرفته که باعث سادگی و کارایی بیشتر آن شده است. همچنین بهینه سازی هایی نیز برای استفاده در وسایل دارای قابلیت touch در نسخه جدید اکسپلورر صورت گرفته است. فایلهای نصبی که برای دانلود در اختیار شماست، فایل نصب کامل است و درحین نصب نیازی به اتصال مجدد به اینترنت نخواهید داشت.



ادامه مطلب ...


 

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 



ادامه مطلب ...


Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 52843
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1